Alkis - Janne

För någon timme sedan fick jag en kommentar från mitt förra inlägg om Michael Jackson. Kommentaren var postat av nån som kallade sig för: Alkis-Janne. Han tyckte inte alls att Michael är någon popkung... men jag tycker lilla Alkis-Janne har fel! Hehe.. Vilket jävla namn egentligen! Kanske må han va en skön typ i alla fall... Who knows?

Aja, jag har sån himla lust att köra in på ica med en fet jävla gaffeltruck och lyfta hela deras godishylla och köra med den hem till mej. Det ska jag fan satsa på asså... Fan bättre än o råna banken!

Gonatt Kissemissar!
Uvesäj ska jag inte sova just för tillfället,
men ska nog mysa ner mig under täcket och se på någon bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0