I don't like spiders because they have eight legs.


Alldeles nyss stötte jag och mitt hjärta på en hjärtattack. Jag bevarade lugnet trots att hjärtat dunkade hur snabbt som helst. Egentligen ville jag bara springa därifrån och skrika och fyfan!

Jag gick in på toaletten och ser att i handfatet ligger en SPINDEL MED ÅTTA JÄVLA SNUSKBEN OCH KRÄLAR! Jag känner att paniken forsar runt i huvet, jag är den enda som är vaken och om jag inte tar och mördar den eländiga spindeljäveln nu så kommer jag aldrig mer våga gå in på toaletten igen! NÅNSIN! Jag kastar mej fram efter toalettpapper och nyper tag och klämmer ihjäl den. Stolt och belåten spolar jag ner den i taoletter och
Min hämnd var ljuv!

Jag ska till skolan snart! Soloong!

Kommentarer
Postat av: ilhana

usch, att du vågar :|

2008-08-28 @ 06:49:26
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0