emelie can't sleep, too much coffee -.-

Hur fasen kunde jag vara så dum?
Att jag inte ens tänkte efter innan jag svepte kaffe latten klockan tio på kvällen. Jag har sovit alldeles för mycket idag och sedan en kaffe latte på det, att jag inte ens tänkte på att kaffe innehåller koffein, vilket gör det jättesvårt att somna. Ska jag behöva sitta uppe hela natten alldeles alldeles ensam nu också? Uversäj så ligger min hund Muffin i min säng just nu och sover sött. Jag är avensjuk för jag vill också sova nu, har redan försökt med det, men det slutade med att jag låg och vred mig i sängen i säkert över en timme. Inte nog med det, imorgon när jag äntligen väl somnat så ska man upp och fira syrran som fyller hela fjorton år! Grattis på henne.


Gonatt alla nattugglor där ute i mörkret, nu ska jag försöka träffa John Blund och få mej en liten tupplur, bara det där förbaskade koffeinet i kaffet slutade att verka nångång . . .

Kommentarer
Postat av: F

Snyggt jobbat :)



gratiss mickis

2008-12-29 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0