28/2-08

Idag har jag varit ute i skogen med muffin o resten av folket.
Det var trevligt. :)

På kvällen fick jag ett sms från en kille jag känner,
han sa att han va utanför min stuga,
så vi träffades upp utanför mig.
Han ville veta hur mycket jag gillar honom...
Vi gick runt i kvarteren där jag bor och snackade en massa.

Tyvärr så blev jag rädd när han frågade vad jag kände för honom.
Han trodde inte riktigt på mig när jag sa sanningen, när jag sa att jag älskar honom.
Jag måste lära mej att bli mer seriös och låta allvarlig,
för vem tror på någon som fnissar fram ett - jag älskar dig ?

Jag är ledsen för att jag inte kan uttrycka min kärlek såsom Du.
Men om Du någongång läser det här, så måste tro på mig när jag säger att jag gillar dig stenhårt!
Jag vet att vi kan lyckas med OSS om vi bara är oss själva. . .

Du ska inte ändra på mig, och jag ska inte ändra på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0