BANANLUNCH = TARZANMAT

Jag låg och pluggade hela kvällen igår (nästan) ^^
Jag tittade ju självklart på tvi åxå!

Jag vaknade nästan försent imorse,
hela tre minuter efter att klockan ringt... panik! Eller inte -.-
Vi hade ingen lärare dom första timmarna,
så skolkarna Steffi och Frida drog hem. Men sen kom Theres.
Vi har softat hela dan idag, vi har pysslat och snackat och fikat
och sånt som vi alltid gör på tisdagar!
William från bygg lekte vår guide,
så han gick runt och visade bygghallarna
och alla fina hus och hokar dom byggt.
Idag har jag haft prov i kultur-och-stilhistoria!
Det var fett tråkigt... fast det är det alltid med prov.
William va asglad idag, han fick mej att skratta
ashöögt i matsalen åt typ ingenting, de va stört! ^^

Vi fick typ bananer till lunch, värsta tarzan-maten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0