en riktig rackarns charm-rock'n'roll

Igår drog jag och Linda hem efter plugget, hann bara duscha av mig för sen var det dax att dra ut igen. Vi träffades upp i älvsjö, sen drog vi hem till Wille. Vi stannade där en stund sen skjutsades vi ända bort till Tumba industriområde. Där blev vi avsläppta och sen kom Tobbe och hälsade oss tjejer välkommna och öppnade grindarna för oss. Vi gick in i gängets replokal där dom stod och lirade. Dom slutade dock när vi kom in i salen och pressenterade sig såsom:
Simon: trummor (födelsedagsbarnet, grattis på 18-årsdagen!)
Jensen: elgitarr och sång
och sen Wille på elgitarr och sång

Sen var Tobbe och Biffen med åxå. Jag och Linda sjönk ner i en soffa och Jensen gav oss öronproppar utifall att. Men det behövdes inte, för dom va skitgrymma. Jensen va jävligt pratglad, satte sig vid oss och snackade emellanåt. Killarna gjorde allt för att underhålla oss, dom spelade en massa rock, sen blev vi alla lite flummiga mot slutet och då blev det mest oseriösa låtar. Jensen ville att vi skulle sjunga men det får bli kanske nästa gång. ^^ Frammåt halvtio-tiden tog vi det lugnt och satt och snackade bara. Kvällen slutade sent med ett snöbollskrig. Überglad och halvt hörselskadad somnade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0