monday 17/11-08 och puss på älskling

Idag vaknade jag av att älsklingen myste med mig, och då blev jag så himlans lycklig och glad att jag glömde bort att vara trött. Jag glömde dock att mata honom med frukost :/

Igår kom han hem till mig med tre feta godispåsar och sen bänkade vi oss framför datan och kollade på Supersugeeen! ^^
Passande namn till den kvällen, hehe! :)

Jag älskar felix, mucho mucho!


Typiskt att jag valde att ta på mig jympakläderna just den här morgonen, för det visade sig att jympaläraren "Gegga" var sjuk. Så istället satt vi och åt koskit i matsalen, pölsa med lite finare ord. Sedan inväntade ännu en mattelektion med Ingegerda.

Efter det åkte vi tillsammans in till stan och köpte näringsrik(?) mat på mcdonalds. Sedan drog vi till lagerhaus där jag köpte ett ascoolt duschdraperi till toaletten. Sen promenerade vi drottninggatan fram och hamnade utanför Riksdagen. Genomkollade och ifråntagen tändaren fick man slutligen passera en kontrollatoumat och väskan fick röntgas av en maskin. Två gånger var jag tvungen att utföra processen och vakterna såg otåliga ut, men men. Inte mitt fel att dom ska vara så noggranna med säkerheten. Om jag skulle haft tårgas med mig eller något annant farligt skulle polis tillkallas, så det var ju tur att jag lämnade min flaska hemma. ^^

Nu har jag precis städat hela toaletten och torkat ur alla skåp och plockat undan alla onödiga prylar som fanns där inne. Sedan så har jag hängt upp det nya dusch-draperiet och nu ska jag bara fylla på badkaret med hett vatten och rosa melon-skum och tända lite ljus. Felix, vill du komma och bada med mej nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0