Fredag: Myskväll! Lördag: VIP-gäst på Gröna Lund

Igår runt nio på kvällen, drog jag och Linda till Tyresö. När vi stigit av bussen så vandrade vi genom mörkret hem till Felix. Väl framme så blev det väldans trevlans! Det var nämligen 40-årskalas och vi hälsades välkomna och bjöds på tårta. Sedan fnittrade vi en hel del åt Filles lillebrorsa som busade järnet. När klockan närmade sig spöktimmen satte Fille på världens läskigaste skräckfilm, The Strangers. Vi kröp ner i Felixens säng och gömde oss under alla kuddarna. Surand-ljudet va ju förstås på, och dessutom så var fönstret öppet.

Innan vi somnade den kvällen, fick vi möta Filles husdjur, Mr. Spider. Den kom framkrypandes ur ett hörn, det hela slutade med att den fick drunkna i handfatet. Mohahaha!


Idag så var jag på grönan med syskonen. Jag och brorsan åkte TILT istället för Fritt Fall. Tilt är samma sak som fritt fall, fast säterna fälls frammåt. Eftersom jag och mina syskon var VIP-gäster, så fick vi käka hur mycket sockervadd vi ville! Farsan hade nämligen fixat gratis biljetter!

men nu måste jag fortsätta fixa mig till ikväll! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0