Grattis farsan på födelsedan (glömde nästan) <3

Grattis farsan på födelsedan (glömde nästan) <3

Hipp Hipp Hurra!

Idag ägde jag på idrotten. Vi hade nämligen lacross. Vi körde hela tjejligan ute på gräset och alla hade sina lacross-klubbor svajandes i luften. Sen var matchen i full gång. Efter det kastade vi free-sppi. (vet ej hur det stavas) hehe...

Överblick in i skolvardagen:
Sedan hade vi matte, Ingegerd va lika tjatig idag som alla andra dar. Inget nytt på den fronten förutom alla nya räknesätt som man måste kunna utantill med alla X och Y, minus hit och dit... Det är fan näst intill omöjligt att både hinna med att lära sig nya saker och samtidigt lyssna på Ingegerd.. Fast egentligen borde man kunna matte skitbra eftersom allt tjatas in i huvet, men men....

Ingelskan därimot går det galant! Är det här verkligen B-kursen?

I Svenskan idag var Johannes lilla medhjälpare Malin borta. Johannes va lite mindre glad, men fortfarande en Johannes. Han satt och läste gratistidningen Metro på lektionstid. (Jag hade tagit med för jag skulle ha sagostund för Linda) ^^

På So:n repeterade vi lite inför provet som vi har på torsdag om bostadsmarknaden och försäkringar och sånt där onödig men viktig fakta.

Sedan har jag fått reda på en liten hemlighet! Jag är så jädrans glaaad att jag måste skriva ett eget inlägg om det !!
WHOOOOOOOOOOOOOOOOHHHOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOW !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0