HELGEN:hos malin på landet+en dag på stan.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2798313.svd SPANA IN LÄNKEN, JENS & SIMONS PREMIÄRDOPP

hej! i går kväll träffades Jag, Linda och Steffi upp på tåget och sedan åkte vi mot Tumba/Grödinge, vi skulle hem till Malin. Malin hade lagat en supergod middag och vi drack rövin till. Efter det tog vi moppen/ cyklarna och åkte till stranden och tog en långpromenad. Kamran va framme hela tiden, och mycket skratt byttes mellan oss. Riktigt trevliga tjejer är dom! Linda, Stephanie, Malin! Ni betyder verkligen mycket för mig!


hej!
idag har de varit en toppendag mötte upp Fille o John i Gullmars sen gick vi o kollade på kostymer sen dök Patricia upp o då satte vi oss på Gamla-Stanskajen, kollade på fåglar o kysstes. Sen tog vi färjan till djurgården o blev jättesugna på att åka karuseller på Grönan, men ingen av oss hade råd så då tog vi spårvagnen till norrmalmstorg.
Vi vandrade lite på stan, och helt plötsligt kom det flera män springandes på gatan o skrek: stoppa honom. Precis intill oss brottas en ung man ner av vakter. John blev mycket upprörd då vakterna använde övervåld mot mannen som troligtvis hade snattat något. Vi gick därifrån och köpte en cola. Sen tog vi bussen till Gullmarsplan. Jag hoppade in i hans dusch och nu sitter jag hemma hos Felix och skriver detta. Felix sitter och spelar gitarr. Eller nej, nu står han i duschen.

Jag lägger in bilder när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0