tjuddeloou

Hittade den här parlistan på någons blogg, och vafan...jag ville också fylla i den! :)

Vad heter ni?
Emelie & Felix. Typ.
Hur träffades ni? Via polare från landsbygden.
Är ni förlovade? Nej och den jäveln friar aldrig heller!
Bor ni ihop? Nej, men vi spenderar de flesta nätterna ihop.
Har ni barn? Nej, men vi är fejk-föräldrar till en katt.
Har båda körkort? Han har snart. Varför ska jag ha körkort när jag ändå snart har en chaufför? Hallå lixsom!
Kommer du ihåg er första kyss? Det var väl nångång förra året.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tveksamt, tror det kan ha varit han?
Vem är äldst? Felix. Men jag tvivlar på det ibland.
Vilka stjärntecken är ni? Felix är skorpion (haha). Jag är stenbock.
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Felix, jag ser upp till honom.
Vem sjunger bäst? Alltså han sjunger bättre än vad han tror. Han spöade skiten ur mig i en ABBA-låt för ett tag sedan, fast det kanske säger mer om något annat än hans sångröst.
Håller ni i handen på stan? Jag brukar försöka, men av någon skum anledning ska han alltid ha armarna i kors och gå 3 meter bakom mig.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja. Han flörtade med mig och vi chattade jättejättelänge innan vi vågade ses ensamma.
Blev du kär i första ögonkastet? Det växte fram tillsammans med hans charm.
Har ni någon speciell låt? Alla låtar är våra låtar. Rätt kul faktiskt för överallt vi går spelar de "vår låt".
Har ni varit utomlands tillammans? Not yet.
Vilket är ert bästa minne? Hmm. Sommardagen i Årsta Havsbad och han ville bara hem till mamma ^^
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ligger i sängen och ser på film, eller så bakar vi, eller nått annat..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 48 minuter med buss. (Ja, jag har tagit tiden) (Ja, chaffören körde snabbt).
Blir du lätt svartsjuk? Hahahaha ha ha.
Brukar ni bråka? Jorå, men jag börjar aldrig..hehe (A)
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS:ar nån gång ibland, ringer nån gång ibland efter jobbet och om jag har tappat bort honom på IKEA. Annars så äre msn som gäller.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen, magen, händerna, rumpan... I can go on forever.
Brukar nån av er prata i sömnen? Felix brukar babbla om en massa oväsentligt, vad jag vet så är jag rätt tyst av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bitch? knappast

2009-01-29 @ 20:09:34
Postat av: emelie svarar på inlägget över:

Joodu, tyvärr så! :P

2009-01-30 @ 08:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0