färgglad i gråa dagar

Jag har varit och uppdaterat innehållet i sminkväskan, tillochmed en ny sminkväska blev det. Sedan hittade jag ett jättefint läppglans som håller jättebra och som dessutom både luktar och smakar tropiska frukter. Yummie! Imorse åkte jag till plugget och signerade affärsplanen så nu är det bara tuta och köra HotTees UF.

Kom hem nyss, och jag och mamma är bästa vänner. Vi har suttit och fikat vid köksbordet och det va jättetrevlig stämning. Snart ska vi åka till IKEA för att shoppa nya textiler, kuddar och gardiner till lägenheten. Sen har det äntligen blitt bostadsrätt i vårt område, och redan nästa år kommer lägenhetsvärdet ha dubblats!

SEE YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0