windows 7 =)

Felix har verkligen reparerat min data Znuffels. Förut hade jag Windows Vista, men tydligen hade det fått kritik för att inte ha uppfyll förväntningarna. Felix fixade då istället Windows 7 och när jag sa det till pappa blev han överlycklig för att Felix var så grym... och det är han ju, min sötnos!

För övrigt gick det kanonbra att jobba natt inatt, alla beställningar gick som på tågräls. Fick självklart gratis taxi hem, men när jag skulle gå och lägga mej runt halv sex imorse var jag helt klarvaken. Sov iallafall tre timmar nu på morgonen, men är inte ett dugg trött trots en lång natt på jobbet. Har räknat ihop mina arbetstimmar och är ganska nöjd över pengasumman! Längtar tills på onsdag då det sätts in på kontot! men det är ju fult att snacka pengar... så säger inte mer om den saken :)

Ikväll ska jag på bio med Felle-Belle! Ye Ye Ye
Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0