I'm high on life! .... and glue

Sammanfattning av skolveckan MÅn-Tors: Jag fick VG+ ( 1 poäng från MVG) på historieprovet. Jag har somnat på skolbänken i klassrummet ett par gånger. Dessutom sovit i designsalens soffa tillsammans med malin. Tagit med mig hemmagjorda mackor till plugget och suttit och ätit dom i korridorerna som en jävla tönt. Jag har skrattat en massa och haft riktigt kul med mina vänner.Varit gladare än på jävligt länge, Jag har varit ute sent. Jag har snackat med min kille i över en timme i telefonen. Shoppat kläder och fått ett par nya skor. Firat mamma på födelsedagen. JAG HAR KOMMIT FRAM TILL ATT JAG ÄR JÄVLIGT LYCKLIG, även NÄR JAG ÄR I SKOLAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0